View Profile: Kaitlyn B - Marine Corps - USMC Community

13 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Hey Kailyn, how have you been?
  2. View Conversation
    ok, im srry for cussing u out and stuff, but i still dont think tht was cool. Why would you believe emily? We can be cool i quess, haha(: as long as we can like agree that this was all stupid and we can move on from it(: luv ya, kimber
  3. View Conversation
    listen. you said dont let kimber hate me; well chick, too damn late, he liked you, you had to go around ****ing believing all of emilys dumbass shyt. wtf ever, you wanna just take a break, whatever, you may think your cool bc you got out of it, but the fact tht you even believed one word tht dumb ***** said is stupid. and you can tell her im calling her tht, idgaf. if you hated her as mych as u said you did why the **** would you believe her.. jsut so u kno, i dont have any respect of anykind for you rite now, you wanna earn my resect back go ahead and try, but i doubt your gonna get anywhere, jsut know you missed out on a great guy nad thts ur damn loss *****, and yes i just called you a *****, i dont care, and all of leather neck pasing on wht u said to cody and talking **** abuot cody is dumb and stupid, he didnt do anything and you kno it, ur just a dumbass ***** who believes wht another dumb ass ***** says. so **** u, peace out, idgaf, ur dumb, and have a good life
  4. View Conversation
    Hi Kaitlyn,I received your post before it was deleted....
    If you would relay my Thanksgiving day message to the poolees.I'd realy appreciate it.....THANK YOU.............Ed
  5. View Conversation
    to bad my ass lol
  6. View Conversation
    i dont want to go to bed your not here
  7. View Conversation
    nice.... haha
  8. View Conversation
    hey babe
    i love ya
  9. View Conversation
    listening to music
    u?
  10. View Conversation
    i think cody just need to step away, idk
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast
About Kaitlyn B

Basic Information


About Kaitlyn B
First Name:
Kaitlyn
Favorite Marine:
All
Current City:
Council Bluffs
Current State:
Iowa
Hometown:
Council Bluffs
Home State:
Iowa
High School:
none of your bussness lol
Gender:
Female
Occupation:
none
Interests:
hanging with the hommies and the BF
Favorite Quote:
"i love you cody"
Favorite Color:
green
Favorite Movie:
idk
Favorite Book:
none

Statistics


Total Posts
Total Posts
2
Posts Per Day
0.00
Last Post
Happy Thanks Giving 11-23-09 11:06 PM
Visitor Messages
Total Messages
13
Most Recent Message
02-02-10 10:34 AM

Currency

Credits
24
Savings
0
General Information
Last Activity
12-21-09 09:39 AM
Join Date
11-21-09
Referrals
0

2 Friends

  1. cbfirefighter cbfirefighter is offline

    Marine Friend

    cbfirefighter
  2. codyswifey codyswifey is offline

    Marine Friend

    codyswifey
Showing Friends 1 to 2 of 2

Kaitlyn B's Gallery

Statistics
  • Total Media: 0
  • Total Comments: 0
  • Last Upload:
  • Last Comment:
  • Total Views: 0
  • Total Sticky: 0
  • Total Votes: 0
  • Disk Space: 0